OFERTA
Social Media
Prowadzenie profilu firmowego w social media (Facebook, LinkedIn, Instagram, You Tube)
- tworzenie treści postów
- tworzenie grafik (ze zdjęć nadesłanych lub z banków zdjęć) przy użyciu programów: Canva Pro, Adobe Spark, Crello
- planowanie postów
- promocja profilu firmowego
- odpowiadanie na zapytania klienta, komentarze fanów
- administracja grupą na Facebook-u
WWW
-tworzenie treści na strony www (opis oferty, zakładka o
mnie, blog itp.)
-optymalizacja strony pod kątem SEO (słowa kluczowe, meta
tagi i title)
-dopasowanie grafik do strony
- aktualizacja treści na www (Word Press, WebWave)
- wsparcie w kampaniach mailingowych (tworzenie kampanii, automatyzacji, osadzanie formularzy, pop-up na stronie - w programie Mailerlite)
Obróbka graficzna
- przygotowywanie grafik do wszystkich mediów społecznościowych
- gotowe paczki grafik w odpowiednim rozmiarze
- projekt papieru firmowego, kartek, ulotek itp.
- obróbka graficzna PDF-ów (e-book, materiały, lead magnety)
- dobór czcionek, loga
- podpinanie aktywnych linków do pliku
-tworzenie edytowalnych PDF-ów
Copywriting
- artykuły blogowe
- teksty sprzedażowe
- treści do mediów społecznościowych
- treści do newslettera
Landing page
- tworzenie stron lądowania w celach sprzedażowych, zapisu na webinar, zapisu na newsletter
- w programie WordPress, Landingi, Mailerlite
- możliwość kompleksowej usługi wraz z tekstem sprzedażowym
Indywidualne zadania
Potrzebujesz pomocy w innym zadaniu -> zapytaj, być może zapomniałam coś dopisać do listy. Cały czas się rozwijam, a strona www czasami nie nadąża za moim tempem 😉
CENNIK
Pakiet MINI
5 godzin
- Ważność pakietu 1 miesiąc
Pakiet MIDI
10 godzin
- Ważność pakietu 1 miesiąc
Pakiet MAXI
20 godzin
- Ważność pakietu 1 miesiąc
COPYWRITING
Tekst
- cena ustalana indywidualnie w zależności od rodzaju tekstu
Wycena indywidualna
Możliwość wyceny zadaniowej np.Kompleksowe prowadzenie profili w mediach społecznościowych, pakiety grafik itp
Zasady współpracy z wirtualną asystentką
* Faktury
Kwota brutto. Faktury bez VAT (zwolnienie podmiotowe).
Umowy
Z każdym klientem na dłuższą współpracę podpisuję umowę
Przesyłanie prac
Do zarządzania zadaniami używam programu Trello lub Asana
Czas pracy
Czas pracy nad zadaniem wyliczam w programie Toggl. Po wykonaniu zadania aktualizuję arkusz z godzinami
Sprawdź jak wygląda proces współpracy
Sprawdź moją ofertę.
Skontaktuj się ze mną i umów się na bezpłatną konsultację.
Po rozmowie wysyłam Ci podsumowanie naszych ustaleń, weryfikujesz informacje czy dobrze się zrozumieliśmy i odsyłasz protokół z poprawkami lub z akceptacją.
Otrzymujesz ode mnie przygotowaną umowę, podpisujesz, skanujesz i wysyłasz do mnie zeskanowany dokument. Ja drukuję, podpisuję i wysyłam do Ciebie zeskanowaną umowę.
Dokonujesz przelewu środków.
Brawo, zaczynamy współpracę. Już nie mogę się doczekać nowych zadań od Ciebie.
Zadania do wykonania przesyłasz mi poprzez program Trello lub w wiadomości e-mail
Po wykonaniu każdego zadania aktualizuję plik z wykorzystanymi godzinami, dzięki czemu na bieżąco widzisz ile czasu z pakietu jeszcze zostało do wykorzystania