OFERTA WIRTUALNEJ ASYSTENTKI

Social Media

Prowadzenie profilu firmowego w social media (Facebook, LinkedIn, Instagram, You Tube)
- tworzenie treści postów
- tworzenie grafik (ze zdjęć nadesłanych lub z banków zdjęć) przy użyciu programów: Canva Pro, Adobe Spark, Crello
- programowanie postów
- promocja profilu firmowego
- odpowiadanie na zapytania klienta, komentarze fanów
- administracja grupą na Facebook-u

WWW

-tworzenie treści na strony www (opis oferty, zakładka o mnie, blog itp.)
-optymalizacja strony pod kątem SEO (słowa kluczowe, meta tagi i title)
-dopasowanie grafik do strony
- aktualizacja treści na www (Word Press, WebWave)
- wsparcie w kampaniach mailingowych (tworzenie kampanii, automatyzacji, osadzanie formularzy, pop-up na stronie - w programie Mailerlite)

Obróbka graficzna

- przygotowywanie grafik do wszystkich mediów społecznościowych
- gotowe paczki grafik w odpowiednim rozmiarze
- projekt papieru firmowego, kartek, ulotek itp.
- obróbka graficzna PDF-ów (e-book, materiały, lead magnety)
- dobór czcionek, loga
- podpinanie aktywnych linków do pliku
-tworzenie edytowalnych PDF-ów

Copywriting

- tworzenie tekstów branżowych, lifestylowych
- pisanie artykułów blogowych
- pisanie formalnej korespondencji (wnioski do urzędów, odwołania, zażalenia, reklamacje)
- sporządzanie umów
- edycja i formatowanie dokumentów
- pisanie maili

Landing page

- tworzenie stron lądowania w celach sprzedażowych, zapisu na webinar, zapisu na newsletter
- w programie WordPress, Landingi, Mailerlite
- możliwość kompleksowej usługi wraz z tekstem sprzedażowym

Indywidualne zadania

Potrzebujesz pomocy w innym zadaniu -> zapytaj, być może zapomniałam coś dopisać do listy. Cały czas się rozwijam, a strona www czasami nie nadąża za moim tempem 😉

CENNIK

Pakiet MINI

5 godzin

240*

Pakiet MIDI

10 godzin

450*

Pakiet MAXI

20 godzin

850*

COPYWRITING

Tekst

od 20 zł/1000 zzs*
  • cena ustalana indywidualnie w zależności od rodzaju tekstu

Wycena indywidualna

Możliwość wyceny zadaniowej np.Kompleksowe prowadzenie profili w mediach społecznościowych, pakiety grafik itp

Zasady współpracy z wirtualną asystentką

*Faktury

Kwota brutto. Faktury bez VAT (zwolnienie podmiotowe).

Umowy

Z każdym klientem podpisuję umowę

Przesyłanie prac

Do zarządzania zadaniami używam programu Trello lub Nozbe

Czas pracy

Czas pracy nad zadaniem wyliczam w programie Toggl. Po wykonaniu zadania aktualizuję arkusz z godzinami

Sprawdź jak wygląda proces współpracy z wirtualną asystentką:

Sprawdź moją ofertę.

Skontaktuj się ze mną i umów się na bezpłatną konsultację.

Po rozmowie wysyłam Ci podsumowanie naszych ustaleń, weryfikujesz informacje czy dobrze się zrozumieliśmy i odsyłasz protokół z poprawkami lub z akceptacją.

Otrzymujesz ode mnie przygotowaną umowę, podpisujesz, skanujesz i wysyłasz do mnie zeskanowany dokument. Ja drukuję, podpisuję i wysyłam do Ciebie zeskanowaną umowę.

Dokonujesz przelewu środków.

Brawo, zaczynamy współpracę. Już nie mogę się doczekać nowych zadań od Ciebie.

Zadania do wykonania przesyłasz mi poprzez program Trello lub w wiadomości e-mail 

Po wykonaniu każdego zadania aktualizuję plik z wykorzystanymi godzinami, dzięki czemu na bieżąco widzisz ile czasu z pakietu jeszcze zostało do wykorzystania