OFERTA WIRTUALNEJ ASYSTENTKI

Social Media

Prowadzenie profilu firmowego w social media (Facebook, LinkedIn, Instagram)
- tworzenie treści postów
- tworzenie grafik (ze zdjęć nadesłanych lub z banków zdjęć) przy użyciu programów: Canva Pro, Adobe Spark, Crello
- programowanie postów
- promocja profilu firmowego
- odpowiadanie na zapytania klienta, komentarze fanów
- administracja grupą na Facebook-u

WWW

-tworzenie treści na strony www (opis oferty, zakładka o mnie, blog itp.)
-optymalizacja strony pod kątem SEO (słowa kluczowe, meta tagi i title)
-dopasowanie grafik do strony
- aktualizacja treści na www (Word Press, WebWave)
- wsparcie w kampaniach mailingowych (tworzenie kampanii, automatyzacji, osadzanie formularzy, pop-up na stronie)

Research

- research informacji w internecie
- research zdjeć w bankach zdjęć (m.in.Pixabay, Pexels, Unsplah, Stocksnap)
- research grup na Facebook-u
- monitoring mediów
- monitoring działań konkurenci

Copywriting

- tworzenie tekstów branżowych, lifestylowych
- pisanie artykułów blogowych
- pisanie formalnej korespondencji (wnioski do urzędów, odwołania, zażalenia, reklamacje)
- sporządzanie umów
- edycja i formatowanie dokumentów
- pisanie maili

Administracja

- przepisywanie dokumentów, informacji, notatek, wizytówek
- wprowadzanie danych do Exela
- wystawianie faktur
- zarządzanie skrzynką mailową

Indywidualne zadania

Potrzebujesz pomocy w innym zadaniu -> zapytaj, być może zapomniałam coś dopisać do listy, a jednak potrafię lub nie nie lubię jakichś czynności, ale dla Ciebie zrobię wyjątek 😉

CENNIK

Pakiet MINI

5 godzin

240*

Pakiet MIDI

10 godzin

450*

Pakiet MAXI

20 godzin

850*

COPYWRITING

Tekst

od 15 zł/1000 zzs*
  • cena ustalana indywidualnie w zależności od rodzaju tekstu

Wycena indywidualna

Możliwość wyceny zadaniowej np.Kompleksowe prowadzenie profili w mediach społecznościowych, pakiety grafik itp

Zasady współpracy z wirtualną asystentką

*Faktury

Kwota brutto. Faktury bez VAT (zwolnienie podmiotowe).

Umowy

Z każdym klientem podpisuję umowę

Przesyłanie prac

Do zarządzania zadaniami używam programu Trello, Nozbe lub wysyłam zadania za pomocą poczty e-mail

Czas pracy

Czas pracy nad zadaniem wyliczam w programie Toggl. Wraz z wysyłką zadań wysyłam arkusz z wykorzystanymi godzinami

Sprawdź jak wygląda proces współpracy z wirtualną asystentką:

Sprawdź moją ofertę.

Skontaktuj się ze mną i umów się na bezpłatną konsultację.

Po rozmowie wysyłam Ci podsumowanie naszych ustaleń, weryfikujesz informacje czy dobrze się zrozumieliśmy i odsyłasz protokół z poprawkami lub z akceptacją.

Otrzymujesz ode mnie przygotowaną umowę, podpisujesz, skanujesz i wysyłasz do mnie zeskanowany dokument. Ja drukuję, podpisuję i wysyłam do Ciebie zeskanowaną umowę.

Dokonujesz przelewu środków.

Brawo, zaczynamy współpracę. Już nie mogę się doczekać nowych zadań od Ciebie.

Zadania do wykonania przesyłasz mi poprzez program Trello lub w wiadomości e-mail 

Po wykonaniu każdego zadania aktualizuję plik z wykorzystanymi godzinami, dzięki czemu na bieżąco widzisz ile czasu z pakietu jeszcze zostało do wykorzystania